vineri, 17 septembrie 2010

Sfat: Alege depravarea,asta e calea!


As vrea sa incep acest post putin timid.E genul de post plin de invataturi si sfaturi ce folosesc in viata.
Cu ce as putea sa incep?Hmm,pai o data de mult...mai acum vre'un an,m-am impreitenit cu o colega de clasa pe care la inceput nu o suportam,dar cu timpul ajungand sa o cunosc am realizat ca suntem exact pe aceasi lungime de unda.Suna tipic unui film american cu adolescenti,nu?Stati linistiti ca va suna din ce in ce mai siropos.Intr-un an de zile am trecut prin mai multe,decat trec altii in 10 ani.Mi-a fost aproape,i-am fost aproape,ne-am ajutat reciproc.Cu timpul am evoluat amandoua,din fetele "stangace",sentimentale si putin timide am devenit genul de fete care nu se lasa doborate,gen scorpii.Cam siropoasa povestea noastra,nu?Dar nu e chiar asa de siropoasa!
Suntem genul de fete de la care poti invata usor lectii bune despre viata.Noi functionam dupa deviza "Alege depravarea,asta e calea!",pentru cei care nu inteleg,sa va explic putin cum sta cu "depravarea",depravarea consta in felul nostru de a lua viata in p**a,ca sa nu ne ia ea in gluma ,de a trata oamenii din jurul nostru care sunt falsi,de a trata curvele si javrele.
Suntem genul de fete care preferam sa spunem lucrurile in fata,nu suntem prefacute,uram falsitatea,curvele si scabele.Adoram sa exploram,si prin asta ma refer la tot ce se poate testa in viata asta.O ardem mereu pe genul relax,pentru nu exista munte pe care sa nu-l fi urcat pana acum,cu toate ca avem rau de inaltime,dar intelegeti ce vreau sa spun.Nu astepta sa ajungi ca majoritatea celor din jurul tau caci tot ce-i frumos in viata trece dintr-un foc,ca sa o zic pe fata timpul nu sta in loc si risti sa pierzi cei mai frumosi ani din viata,nu te lasa purat de val in speranta ca te va duce la mal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu