marți, 8 decembrie 2009

De ce te iubesc....


Azi mi-ai pus intrebarea "De ce ma iubesti?"Uimita de intrebare pe moment nu am stiu ce sa-ti raspund.Dar totusi ti-am rapuns,ti-am zis ca poate te iubesc deoarece la inceput nu doream acel lucru,dar am mintit!Te iubesc pentru simplul fapt ca esti tu,pentru ca mereu ai stiut cum sa-mi vorbesti,mereu ai stiut sa ma linistesti,chiar si cand ma enervai o faceai intr-un mod placut,pentru ca ai reusit sa ma schimbi,pentru ca tu m-ai invatat cum sa iubesc,pentru ca mereu sti cum sa ma faci sa zambesc,pentru ca atunci cand esti langa mine timpul parca sta in loc,pentru ca sti sa ma minti frumos,pentru ca sti cum sunt eu cu adevarat,pentru ca chiar si atunci cand plang dintr-o cearta tu sti sa ma linistesti,etc...Te iubesc pentru tot ceea ce esti si tot ceea ce insemni pentru mine!
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu