miercuri, 25 noiembrie 2009

"Momentul"

Nu stiu cum sa fac sa te uit,esti mereu prezent in mintea mea, in sulfetul meu...Mereu incerc sa ma mint ca nu mai tin la tine...ca nu ma mai leaga nimic de tine.De fiecare data cand zic "Gata!De azi voi fi o noua eu,o sa te uit!" ma amagesc singura.Toti din jur imi spun sa incetez, sa o iau de la inceput, dar nu pot, orice as face gandul tot la tine imi zboara, amintirea ta,a sarutului tau,a atingerii tale e mereu prezenta in inima si mintea mea.
La inceput pentru mine totul a fost ca o joaca,imi pusesem in gand sa nu te iubesc, dar cu fiecare zi care trecea acel frumos sentiment de iubire crestea in sufletul meu.Stiam ca voi suferi daca voi incepe sa te iubesc si cu toate astea dupa un timp nu mi-a mai pasat...fiecare clipa petrecuta cu tine imi parea o eternitate,ma simtea atat de sigura si de fericita in bratele tale...incepusei sa fi universul meu.Cand totul parea perfect universul meu s-a prabusit...si a trebuie sa revin la realitatea cruda.Cand mi se parea ca totul in jurul meu se prabuseste ma gandeam la tine si imi reveneam, ma gandeam ca esti cu mine si ca mereu vei fi,dar ce copil eram , stiam ca distanta va omora acel sentiment frumos ce era intre noi...si cu timpul am realizat ca asa e.Totul intre noi a devenit tensionat,parca numai era ca la inceput numai eram noi de atunci, eram alte persoane, persoane care pareau ca se iubesc.Si chiar si asa eu tot te iubeam, si pentru mine tot tu erai centrul universului mei chiar si acum cand nimic nu ne mai leaga,cand totul a devenit cenusa...atat a ramas din tot ceea ce eram noi o data.Sper ca timpul si dinstanta sa ma faca sa te uit...dar nu cred ca va fi posibil...(ieri...)
Azi:
Am inteles cat de copila am fost, cat de mult te-am crezut si cat de mult m-ai mintit...acum nu-mi ramane decat sa continui fara tine,sa invat sa cum sa inchiei capitolul asta din viata mea...Trebuie sa invat ca exista viata si fara tine, ca totul va fi bine.Ai fost primul caruia i-am zis "Te iubesc" din suflet dar nu vei fi ultimul, iar tie poate ti-e mai bine cu ea decat ti-a fost cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu