duminică, 22 noiembrie 2009

Nu mi-e dor de tine!


Cine? Tu? Care TU?

Nu mi-e dor.. Chiar nu mi-e. De fapt, mi-e dor de noi care eram demult, dar de tine nu. Voi fi o alta persoana fara tine. Sper.. Ti-ai pus amprenta in viata mea dar asta nu inseamna ca nu pot s-o sterg. Ai fost primul caruia i-am spus "Te iubesc !" din suflet , dar nu vei fi ultimul. Ai fost primul in fata caruia am plans .. si vei fi singurul. Ai fost cel care m-a format,care m-a facut cine sunt in ziua de azi,dar va fi altul care ma va slefui si ma va forma dupa bunul lui plac. Si voi plange si dupa el ,dar nu la fel. Voi plange mai aprins, ma vor durea lacrimile pe obraz, apoi voi uita de el, asa cum voi face si cu tine. Nu mi-e dor.. pentru ca tu ai facut in asa fel incat sa nu-mi fie. Si da.. m-a durut mult cand m-am uitat la fotografiile din albumul cu noi pentru ca eram noi de ATUNCI. Dar sunt bine.Si asa voi fi de acum incolo.Pentru ca am sa reusesc in viata si am sa ma dedic in totalitate lucrurilor care ma fac sa uit de tine. Poate ca ti-e bine cu ea .. desi nu sunt prea sigura.Pentru ca nu ma poate inlocui.Pentru ca ei nu-i vei spune tot ce mi-ai spus mie. Pentru ca pentru ea n-o sa plangi niciodata. Doar eu am ajuns adanc in inima ta incat sa nu vrei sa imi mai dai drumul. Dar o sa fie bine , pentru ca maine e o noua zi.Si maine n-o sa mai conteze ce-a fost azi. Pentru ca maine o sa fim doi straini. P.S : Nu-mi e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu