marți, 24 noiembrie 2009

Prietenii!


Fara ei nu stiu ce m-as face...Fara ei,prieteni mei...Azi de exemplu s-a intamplat sa cred ca totul s-a daramat in jurul meu...practic mi s-au naruit toate sperantele, sentimetele.Sigur stiti si voi cum e...probabil vi s-a intamplat vreodata sau poate nu...in fine nu asta era ideea.Ideea e ca atunci cand credeam ca totul s-a spulberat, ca totul a fost doar un vis si ca acum m-am trezit din el...cand imi venea sa arunc cu totul in jurul meu, cand vroiam sa mor de ciuda si de gelozie...ei mi-au fost aproape cu incurajari si vorbe bune, care m-au ajutat sa trec peste "momentul" acela .Mi-au zis ca poate e mai bine asa si ca ar fi timpul sa depasesc situatia asta penibila, o rutina a suferinteti mele.Da...poate v-ati dat seama ca "momentul" grotesc a fost provocat de catre un baiat...Cu toate ca uneori par genul de persoana care nu poate fi atinsa de astfel de situati "momentul" acela m-a ravasit complet...Si in acele minute as fi fost in stare de multe,dar ei mi-au fost aproape.Le multumesc pentru ca mi-au fost si vor mai fi aproape de mine in situati dificile.
Va iubesc buah!:X(pt:G,E,S,I,M)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu