marți, 19 ianuarie 2010

End of story!

Dupa o serie de plans nervi vin si tigari...realizez ca dracul nu e chiar asa de negru cum pare.Si cum stateam eu aseara sa ma gandesc la cat nesimtiti sunt barbatii si cat de rau ma simt eu pentru ce mi-a facut el,mi-am dat seama ca nu orice nesimtit merita atentie.Si da s-a terminat si da am plans si da sufar si poate o sa sufar mult timp de acum incolo si da s-a dus totul dracu.Si ce? Oricum nu e ultimul,oricum datorita lui am invatat sa iubesc,dar tot datorita lui am invatat sa urasc.Si totusi cum sa iubesti sa urasti atat de mult o persoana?Oare e adevarat ca de la iubire la ura e doar un singur pas?
Si acum cand scriu aceste randuri stau si ma gandesc de cate ori am crezut cuvinte goale,de cate ori am fost mintita, si poate realizam ca sunt minciuni,dar eram prea indragostita sa vad dincolo de valul ce il aveam pe ochi.Si mi-am dat inima unui om care poate nu o merita, si a fost vina mea ca am cedat si ca am crezut intr-o persoana pe care o credeam diferita.
Si ce daca doare?Si ce daca sunt la pamant?O sa invat sa fiu fericita in lumea mea proprie,in care nu o sa tin cont de durerea cauzata de cel pe care-l iubeam.Si ii multumesc,m-a ajutat sa evoluez,sa ma maturizez,sa fiu mai puternica.Si oricum de acum nimeni si nimic numai poate frange o inima deja franta!
Dupa cum spunea S. "De cate ori cobori, de atatea ori te ridici si mai sus .
Tot timpul trebuie sa alegem , toti dintre noi . Acum alege dintre lucrurile pe care le ai si valoreaza-le, bucura-te la maxim de ele, iar mai tarziu va veni timpul si pentru celelalte!"
P.S(pt el): Mi-e mai bine fara tine!:*

Un comentariu: