marți, 5 ianuarie 2010

Imi pare rau!


Imi pare rau ca te-am ranit.Imi pare rau ca nu ti-am spus tot..Imi pare rau ca nu ti-am spus cat te iubesc atunci cand te vedeam in fiecare zi. Credeam ca stii… Asa cum credeam ca e un automatism cand auzeam "te iubesc" de la tine..Imi pare rau ca eu… Nu sunt intotdeauna eu..Imi pare rau ca m-am pierdut si nu mai sunt aceasi.
Si din nou ma amagesc, iar si iar,dar nu conteaza, sa fiu a naibii daca renunt... Si tot ce simti, acolo, in inima ta... spune-mi, spune-mi tot ce simti...vreau sa stiu!
Daca te-am dezamagit... sau ti-am lasat un gust amar, sa stii ca nu am vrut... si din nou regret.
Si tot ce-mi mai doresc este,o privire,un zambet,o intalnire,o iubire.Inchid ochii si parca vad totul ca intr-un film uzat pe care-l tot dau pe repeat si nu ma mai satur sa-l urmaresc.Doar putin din tine,putin din zambetul tau,din privirea ta...din tine,asta e tot ce vrea inima mea!
Imi pare rau,chiar te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu