sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Intrebari


Azi-noapte imi treceu prin minte o gramada de intrebari si nu-mi dadeau pace,cand incercam sa inchid ochii o alta intrebare imi venea in cap si dupa ea inca multe altele.Cu ochii atintiti pe tavan incercam sa gasesc raspunsuri la fiecare intrebare,dar parca erau intrebari la care nu puteam sa-mi raspund singura.Incercand sa-mi pun in ordine gandurile parca nu puteam,acele intrebari parca erau parte din mine.M-am trezit din pat si am cautat jurnalul,dorind sa scriu in el ceva...orice,numai pentru a imi scoate din minte acele intrebari,dar pe foaie scriam fiecare intrebare ce-mi venea in minte."De ce e asa?,Oare e bine cum procedez?,Oare ma iubeste?,Oare m-a mintit vreodata?Si daca m-a mintit,de ce m-a mintit?,De ce m-a inselat?,Oare ma iubeste asa cum il iubesc si eu?,Oare e bine sa fim asa?,Oare il doare si pe el cum ma doare si pe mine?,Oare ii lipsesc asa cum imi lipseste si el mie?,Oare are incredere in mine?Oare eu am incredere in el?,Oare cand imi zice ca ma iubeste e adevarat?" si multe alte intrebari...Multi de oare la care nu stiu daca am raspuns,sau poate am dar nu vreau sa fie adevarat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu